Kód kurzu: ITIL3CSI« Krok späť

ITIL Continual Service Improvement

Continual service improvement je poslednou fázou životného cyklu poskytovania IT služieb podľa odporúčania ITIL. Úlohou tejto fázy je zlepšovať. Zlepšovať ako výsledky práce IT oddelení, teda IT služby, tak aj spôsob poskytovania týchto služieb, tzn. IT procesy. v rámci tejto fázy sa pracuje s dvoma aspektami. Prvým je kvalita služieb alebo procesov a druhým je ich cena. Výsledkom by potom malo byť zlepšovanie kvality a znižovanie nákladov. Tento trojdňový akreditovaný kurz sa zameriava na jednotlivé princípy, čiastkové aktivity, metódy a nástroje, použité v jednotlivých procesoch. Ďalej sa zameriava na role (a ich zodpovednosti), definované v týchto procesoch, na využívané technológie a v neposlednom rade na implementáciu a s ňou spojené výzvy a riziká.

Akreditované školení ITIL Continual Service Improvement zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

 DátumDníCena kurzuCena príručkyJazyk výukyLokalita 
14. 4. 2020 3 1 030,00 EUR v cene kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 
V prípade záujmu o iný termín uvedeného kurzu, kontaktujte klientsky servis, prosím.

PobočkaDníKatalógová cenaCena príručkyITB
Praha3 26 900 CZK v cene kurzu 0
Brno3 26 900 CZK v cene kurzu 0
Bratislava3 1 030,00 EUR v cene kurzu 0

Komu je kurz určený

Kurz je určený všetkým, ktorých pracovnou náplňou je prevádzka IT služieb, alebo tým, ktorých prevádzka IT služieb zaujíma. Jedná sapredovšetkým o pracovníkov na týchto pozíciách:

  • IT Manažér/vedúci tímu
  • Všetci manažéri a vlastníci procesov
  • CSI manažér
  • Manažér projektu

Čo Vás naučíme

Na konci tohoto školenia získate znalosti a zručnosti, aby ste:

  • porozumeli konceptu poskytovania IT služieb ,
  • porozumeli jednotlivým princípom, zámerom a cieľom Continual service improvement,
  • pochopili, ako proces v rámci Continual service improvement spolupracuje s ostatnými procesmi,
  • identifikovali čiastkové aktivity, metódy a nástroje, použité v procese Continual service improvement,
  • pochopili, aké role a aké zodpovednosti sú potrebné pre vykonávanie procesov Continual service improvement,
  • vedeli merať aktivity v rámci Continual service improvement,
  • vedeli využiť správne technológie pre vykonanie procesu Continual service improvement,
  • pochopili, aké kľúčové výzvy, CSF a riziká, sú spojené s implementáciou Continual service improvement.

Predchádzajúce kurzy

ITIL Foundation

Nadväzujúce kurzy

  • ITIL Intermediate in Service Strategy
  • ITIL Intermediate in Service Design
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v prípade 17 kreditov ITIL 3)

Študijné materiály

Každý účastník kurzu dostane elektronickú príručku v anglickom jazyku a ďalšie doplňujúce materiály. Výuka prebieha v českom alebo anglickom jazyku.

Osnova kurzu

  1. CSI principles
  2. CSI processes
  3. CSI activities, methods, and techniques
  4. Organizing for CSI
  5. Technology considerations
  6. Implementing CSI
  7. Challenges, Critical Success Factors (CSFs), and Risks

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Predošlé kurzy

žiadne predošlé kurzy

Nasledujúce kurzy

žiadny nadväzujúci kurz
ebook ITIL Continual Service Improvement

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Uvedené ceny sú bez DPH.