Kód kurzu: ITIL3SDT« Krok späť

ITIL Service Design + certifikačná skúška

Service dizajn je druhá fáza životného cyklu poskytovania IT služieb podľa odporúčania ITIL. Úlohou tejto fázy je navrhnúť všetky aspekty IT služby na základe požiadaviek, obsiahnutých v Service level package a dodaných predchádzajúcou fázou Service strategy. Tu je nutné sa pozrieť na vlastnú službu, na spôsob jej poskytovania, na pripravenosť organizácie poskytovať službu, na potrebné technológie a na spôsob merania poskytovania tejto služby. Tento trojdňový akreditovaný kurz sa zameriava na jednotlivé princípy, čiastkové aktivity, metódy a nástroje, použité v jednotlivých procesoch. Ďalej sa zameriava na role (a ich zodpovednosti), definované v týchto procesoch, na využívané technológie a v neposlednom rade na implementáciu a s ňou spojené výzvy a riziká.

Akreditované školení ITIL Service Design + certifikační zkouška zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

 DátumDníCena kurzuCena príručkyJazyk výukyLokalita 
10. 2. 2020 3 1 120,00 EUR v cene kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 
26. 2. 2020 3 32 500 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
V prípade záujmu o iný termín uvedeného kurzu, kontaktujte klientsky servis, prosím.

PobočkaDníKatalógová cenaCena príručkyITB
Praha3 32 500 CZK v cene kurzu 0
Brno3 32 500 CZK v cene kurzu 0
Bratislava3 1 120,00 EUR v cene kurzu 0

Komu je kurz určený

Kurz je určený všetkým, ktorých pracovnou náplňou je prevádzka IT služieb, alebo tým, ktorých prevádzka IT služieb zaujíma. Jedná sa predovšetkým o pracovníkov na týchto pozíciách:

  • Capacity Manažer
  • Availability Manažer
  • Service Level Manažer
  • Business Continuity Manažer
  • Service Portfolio Manažer

Čo vás naučíme

Na konci tohto školenia získate znalosti a zručnosti, aby ste:

  • Rozumeli významu riadenia služieb ako praktického konceptu.
  • Rozumeli významu princípov, účelu a cieľu návrhu IT služby.
  • Zistili, ako všetky procesy v návrhu služieb komunikujú s inými procesmi životného cyklu IT služby.
  • Rozpoznali čiastkové aktivity, činnosti, metódy a funkcie, používané v každom procese návrhu služieb.
  • Naučili sa role a zodpovednosti v rámci návrhu služieb a funkcií pre dosiahnutie cieľov návrhu služieb.
  • Rozpoznali, ako merať návrh služieb.
  • Porozumeli technologickým a implementačným aspektom, týkajúcim sa návrhu služieb.
  • Pochopili výzvy, kritické faktory úspechu (CSF) a riziká, súvisiace s návrhom služieb.

Predchádzajúce kurzy

ITIL Foundation

Nadväzujúce kurzy

  • ITIL Intermediate in Service Strategy
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v prípade 17 kreditov ITIL 3)

Študijné materiály

Každý účastník kurzu dostane elektronickú príručku v anglickom jazyku a ďalšie doplňujúce materiály. Výuka prebieha v českom alebo anglickom jazyku.

Osnova kurzu

  1. Service Design principles
  2. Service Design processes
  3. Service Design technology-related activities
  4. Organizing for Service Design
  5. Consideration of technology
  6. Implementation and improvement of Service Design
  7. Exam preparation
  8. Exam

Certifikačná skúška

  • Otázky s výberom zo 4 možných odpovedí
  • Celkový počet otázok je 8
    • Najlepšia odpoveď je ohodnotená 5 bodmi
    • Druhá najlepšia odpoveď je ohodnotená 3 bodmi
    • Tretia najlepšia odpoveď je ohodnotená 1 bodom
  • Pre úspešné absolvovanie skúšky je potrebné získať 28 bodov zo 40 možných, tj.70 %
  • Dĺžka 90 minút (+23 min pre kandidátov, ktorí nemajú angličtinu ako rodný jazyk)
  • Bez možnosti použiť akékoľvek materiály

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Predošlé kurzy

žiadne predošlé kurzy

Nasledujúce kurzy

žiadny nadväzujúci kurz
ebook ITIL Service Design

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Certifikační zkouška ITIL Service Design

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Uvedené ceny sú bez DPH.