Novinka v ponuke
Kód kurzu: ITIL3SS« Krok späť

ITIL Service Strategy

Service strategy je prvá fáza životného cyklu poskytovania IT služieb podľa odporúčania ITIL. Úlohou tejto fázy je zvážiť všetky aspekty požiadaviek na novú IT službu, na zmenu v existujúcej službe, v súlade s obchodnou aj IT stratégiou. V rámci tejto fázy je potrebné zaistiť funkčné aj nefunkčné požiadavky na danú IT službu, zvážiť službu v kontexte celého portfólia poskytovaných služieb, posúdiť potrebné zdroje a vyhodnotiť finančnú náročnosť. Tento trojdňový akreditovaný kurz, sa zameriava na jednotlivé princípy, čiastočné aktivity, metódy a nástroje, použité v jednotlivých procesoch. Ďalej sa zameriava na role (a ich zodpovednosť), definované v týchto procesoch, na využívané technológie a v neposlednom rade na implementáciu a s ňou spojené výzvy a riziká.

 DátumDníCena kurzuCena príručkyJazyk výukyLokalita 
18. 11. 2019 3 1 030,00 EUR v cene kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 
30. 10. 2019 3 26 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
V prípade záujmu o iný termín uvedeného kurzu, kontaktujte klientsky servis, prosím.

PobočkaDníKatalógová cenaCena príručkyITB
Praha3 26 900 CZK v cene kurzu 0
Brno3 26 900 CZK v cene kurzu 0
Bratislava3 1 030,00 EUR v cene kurzu 0

Pre koho je kurz určený

Kurz je určený všetkým, ktorých pracovnou náplňou je prevádzka IT služieb, alebo tým, ktorých prevádzka IT služieb zaujíma. Jedná sa predovšetkým o pracovníkov na týchto pozíciách:

  • IT manažéri
  • IT finanční manažéri
  • Relationship manažéri

Čo Vás naučíme

Na konci tohto školenia získate znalosti a zručnosti, aby ste:

  • Porozumeli základom Stratégie služieb.
  • Porozumeli významu princípov a základných pojmov Stratégie služieb.
  • Zoznámili sa s aktivitami, metódami a technikami, používanými v každom procese zo Stratégie služieb a jeho rozhraním s inými procesmi.
  • Pochopili dôležitosť governance.
  • Uvedomili si potrebu usporiadať Stratégiu služieb tak, aby ste dosiahli vysoko výkonnú organizáciu.
  • Vysvetlili, ako implementovať Stratégiu služieb.
  • Porozumeli technologickým a implementačným aspektom Stratégie služieb.
  • Pochopili výzvy, kritické faktory úspechu (CSF) a riziká, súvisiace so Stratégiou služieb.

Predchádzajúce kurzy

ITIL Foundation

Nadväzujúce kurzy

  • ITIL Intermediate in Service Design
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v prípade 17 kreditov ITIL 3)

Študijné materiály

Každý účastník kurzu dostane elektronickú príručku v anglickom jazyku a ďalšie doplňujúce materiály. Výuka prebieha v českom alebo anglickom jazyku.

Osnova kurzu

  1. Service Strategy principles
  2. Services and market spaces
  3. Strategic assessments
  4. Financial Management
  5. Service Portfolio Management
  6. Demand Management

Predošlé kurzy

žiadne predošlé kurzy

Nasledujúce kurzy

žiadny nadväzujúci kurz
ebook ITIL Service Strategy

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Uvedené ceny sú bez DPH.