Agilný HR začína byť stále častejšie skloňovaný termín, ktorý je ale často z pozície HR ťažko uchopiteľný. Agile mení kultúru organizácie, stavia na spolupráci, leadershipe, flexibilite. V rámci praktického workshopu sa pozrieme na jednotlivé [...]
  • SCRUM_ICP-AHR
  • Dĺžka 2 dni
  • 0 ITK bodov
  • 0 termínov
  • Bratislava (950 €)

    Brno (na vyžiadanie)

    Praha (21 000 Kč)

Agilný HR začína byť stále častejšie skloňovaný termín, ktorý je ale často z pozície HR ťažko uchopiteľný. Agile mení kultúru organizácie, stavia na spolupráci, leadershipe, flexibilite. V rámci praktického workshopu sa pozrieme na jednotlivé prvky HR v agilnej organizácii, vyskúšate si konkrétne agilné praktiky náboru ľudí, ohodnocovanie a rozvoj zamestnancov.

Chcete byť efektívnymi HR pracovníkmi v modernej agilnej organizácii? Tak je Agile HR workshop práve pre vás.

V prípade online formy je kurz rozdelený na 4 poldni (10:00-14:00)

»

Pre HR managerov a partnerov, personalistov, riaditeľov, managerov, ScrumMastery, agilných leaderov, a všetkých, ktorí sa zajímajú o problematiku Agilného HR, riadenie ľudských zdrojov, talent development a rozvoj zamestnancov.

Chcete si urobiť predstavu, čo taký Agile HR obnáša? Stiahnite si publikáciu Agilný HR alebo sa pozrite na šiesty diel minisérie “Agilné metódy riadenia projektov“, kde sa dozviete, ako na Agile v HR. Dozviete sa, ako sa mení prístup k pozícii, náborom nových zamestnancov a performance reviews. Autorom je Zuzana ‘Zuzi‘ Šochová, Agilný kouč a Certified Scrum Trainer (Scrum Alliance) a školiteľ kurzu Agilný HR.

Workshop je vedený interaktívnou formou, kde účastníci zdieľajú skúsenosti, tipy a triky, diskutujú case-studies a konkrétne situácie z prostredia ich organizácie. Je zameraný na pochopenie zmeny kultúry agilných organizácii a s tým súvisiacou zmenou fungovania a role HR.

V prípade virtuálnej formy workshopu používame k spolupráci Zoom s breakoutmi a Mural board. Naše virtuálne školenia sú vysoko interaktívne, používame Training from the Back of the Room, účastníci spolupracujú v malých tímoch na úlohách, diskutujú o scenároch a riešia konkrétne situácie. Nestrácame interaktivitu ani žiadne hry, pozrite sa, ako sú vedené virtuálne workshopy.

Kurz vedie autorka populárnych kníh Skvělý ScrumMaster (The Great ScrumMaster: #ScrumMasterWay), The Agile Leader: Leveraging the Power of Influence a Agilné metódy riadenia projektov, ktorá sa s Vami podelí o praktické skúsenosti, ako začať svoju kariéru ako skvelý ScrumMaster.

Pre získanie certifikácie od ICAgile - Agility in HR (ICP-AHR) musíte splniť nasledujúce požiadavky:

  • aktívne sa zúčastniť celého workshopu,
  • spolupracovať s účastníkmi na úlohách,
  • pripraviť plán zmien aplikovateľných v prostredí vašej organizácie.
  • Čo je to Agile, ako Agile mení klasické fungovanie HR
  • Organizačný design a kultúra agilnej organizácie
  • Uplatňovanie agilných postupov v operáciách a iniciatívach
  • Ako sa mení recruiting, hiring, alebo proste naberanie ľudí
  • Ako na performace review, ohodnocovanie a rozvoj zamestnancov
  • Motivácia, zodpovednosť, ownership a rozvoj
  • Pozície, role a kariérny model
  • Praktické tipy na zmenu fungovania a nový spôsob práce, podpora agilného myslenia v organizácii

Kurz nie je prehľadom právnych regulácii a governance princípov, ale pomáha HR preorientovať sa a byť leadermi agilných transformácii. Pokiaľ chcete naozaj zmeniť firemnú kultúru a firmu posunúť smerom k agilnej organizácii, nemôžete sa zastaviť na hranici IT oddelenia. Je potrebné, aby aj ostatné oddelenia fungovali na rovnakej vlne. A to vrátane HR (teda Human Resources). Zdanlivo to nie je veľká zmena, aj v Agilnej organizácii musí HR pomáhať s hľadaním a náborom zamestnancov, vzdelávaním, rozvojom ľudí atď., ale naraz sa nezameriavame na jednotlivcov a ich špecializáciu, ale na posilnenie tímovosti a spolupráce. Mení sa vlastne celý systém, kde Agilný HR je tu pre svojich zákazníkov. Teda zamestnancov (všetkých úrovní) a tých vťahuje do svojho fungovania.

Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.