Kurz IT Service Management je zameraný na profesionálnu správu IT služieb v organizáciách a podnikovom prostredí. Tento kurz poskytuje účastníkom komplexné povedomie a zručnosti potrebné k efektívnemu riadeniu a optimalizácii IT služieb, aby [...]
  • ITSM
  • Dĺžka 2 dni
  • 0 ITK bodov
  • 6 termínov
  • Bratislava (640 €)

    Brno (16 000 Kč)

    Praha (16 000 Kč)

  • Začiatočník

Kurz IT Service Management je zameraný na profesionálnu správu IT služieb v organizáciách a podnikovom prostredí. Tento kurz poskytuje účastníkom komplexné povedomie a zručnosti potrebné k efektívnemu riadeniu a optimalizácii IT služieb, aby organizácia mohla dosiahnuť svojich obchodných cieľov a zároveň zaistiť vysokú úroveň spokojnosti zákazníkov.

»

Kurz IT Service Management je určený pre IT manažérov, IT profesionálov, ale aj pre tých, ktorí majú záujem o zlepšenie riadenia IT služieb vo svojej organizácii. Účastníci získajú praktické zručnosti a znalosti, ktoré im pomôžu implementovať a udržovať efekíivne ITSM procesy a zvýšiť hodnotu IT pre organizáciu.

Počas kurzu budú účastníci zoznámení s kľúčovými konceptmi a frameworkmi IT Service Managementu vrátane ITIL (Information Technology Infrastructure Library), DevOps (Development Operations) SCRUM a ďalšími. Po absolvovaní kurzu budú účastníci pripravení na certifikácie v oblasti IT Service Managementu, čo im otvorí dvere k lepším pracovným príležitostiam a možnostiam profesného rozvoja v IT oblasti.

  • Základy IT Service Managementu: Úvod do ITSM, jeho história a význam pre organizáciu
  • IT Service Lifecycle: Štádiá životného cyklu IT služieb vrátane stratégie, návrhu, prechodu, prevádzky a zlepšovania
  • ITIL Framework: Detailný pohľad na kľúčové koncepty a procesy ITIL, ako je Incident Management, Problem Management, Change Management a ďalšie
  • DevOps Framework: Ako používať DevOps k dosiahnutiu efektívneho riadenia IT procesov a zabezpečeniu
  • Service Level Management: Ako spravovať služobné úrovne, SLA (Service Level Agreement) a SLR (Service Level Requirement)
  • Governance a Compliance: Zásady správy a súladu v ITSM
  • Technológie a nástroje: Prehľad nástrojov a technológií, ktoré podporujú IT Service Management
Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.