Postavený a optimalizovaný pre malé a stredné podniky, Dynamics 365 Business Central je aplikácia určená pre spoločnosti, ktoré prerástli svoje začiatočné obchodné aplikácie. Rastúce podniky často prerastú svoje základné účtovné softvéry alebo [...]
  • MOC MB-800
  • Dĺžka 5 dní
  • 50 ITK bodov
  • 0 termínov
  • Bratislava (1 900 €)

    Brno (na vyžiadanie)

    Praha (na vyžiadanie)

  • Mierne pokročilý

Postavený a optimalizovaný pre malé a stredné podniky, Dynamics 365 Business Central je aplikácia určená pre spoločnosti, ktoré prerástli svoje začiatočné obchodné aplikácie. Rastúce podniky často prerastú svoje základné účtovné softvéry alebo staršie systémy pre plánovanie podnikových zdrojov (ERP), ktoré nedokážu zvládnuť zvýšené množstvo zásob a transakcií, nemajú integráciu s inými podnikateľskými systémami a majú obmedzenia v oblasti reportovania. Podniky tiež čelia výzvam spojeným s logistikou poskytovania služieb s väčšou škálovateľnosťou, vyššou mobilitou a dostupnosťou v cloude. S Business Central môžete spravovať svoje financie, automatizovať a zabezpečiť svoj dodávateľský reťazec, predávať efektívnejšie, zlepšiť zákaznícky servis a výkonnosť projektov, a optimalizovať svoje operácie.

»

A Dynamics 365 Business Central core Functional Consultant is responsible for implementing core application setup processes for small and medium businesses.

  • Understand use cases for Business Central modules
  • Set up Business Central
  • Configure Financials

This course is designed for functional consultants working with Dynamics 365 Business Central, or functional consultants who work with other Dynamics 365 apps who want to expand their knowledge of Business Central

Professional explanation with practical samples and examples.

Module 1: Introduction to Business Central
  • Introduction to Business Central
  • Technology overview
  • Navigate the user interface
  • Master data for the Sales and Purchase process
Module 2: Application Setup
  • Create and configure a new company
  • Migrate data to Business Central
  • Manage Security
  • Set up core app functionality
  • Set up dimensions
Module 3: Configure Financials
  • Set up Finance Management
  • Set up the Chart of Accounts
  • Set up posting groups
  • General Journals
  • Set up Cash Management
  • Set up Accounts Payables
  • Set up Accounts Receivables
Module 4: Configure Sales and Purchasing
  • Set up Inventory
  • Configure prices and discounts
Module 5: Operations
  • Purchase items
  • Sell items
  • Process financial transactions
  • Inventory costing
Module 6: Integration and Automation
  • Set up and use approvals with workflows
  • Connect Power Apps
  • Connect Power Automate
  • Connect Power BI
Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.