ISO (International Organization for Standardization) na seba prevzalo úlohu prenášať najlepšie praktiky a mnohými spoločnosťami a časom overené spôsoby riadenia z rôznych oblastí do praxe. Znie to zložito? Pravdou je, že bez ISO noriem by sme [...]
  • ISO20000
  • Dĺžka 2 dni
  • 0 ITK bodov
  • 0 termínov
  • Bratislava (520 €)

    Brno (11 900 Kč)

    Praha (11 900 Kč)

ISO (International Organization for Standardization) na seba prevzalo úlohu prenášať najlepšie praktiky a mnohými spoločnosťami a časom overené spôsoby riadenia z rôznych oblastí do praxe. Znie to zložito? Pravdou je, že bez ISO noriem by sme neboli napríklad schopní používať celosvetovo platobné karty (ISO 9564-1). Norma ISO/IEC 20000:2018 je najnovšou verziou a bola prvá norma svojho druhu, popisujúca štandard v oblasti riadenia IT služieb. Ako taká vychádza hlavne z ITILu (IT Infrastructure Library). Norma obsahuje popis základných požiadaviek a IT procesov, ktoré musia byť v IT organizácii implementované, aby sa zabezpečila dodávka kvalitných IT služieb, zvyšovala ich efektivita a znižovala nákladovosť. Táto norma vzišla zo štandartu BS 15000. Školenie je vykonávané interaktívnou formou za použitia asociácie a simulačných cvičení (tvorba vlastnej firmy a aplikácie normy) a je vhodné pre interných audítorov, vedúci zamestnancov, manažérov a všetkých tých, ktorí chcú pochopiť obsah normy a jej praktickú aplikáciu.

»

Školenie je vykonávané interaktívnou formou za použitia asociácie a simulačných cvičení (tvorba vlastnej firmy a aplikácie normy) a je vhodné pre interných audítorov, vedúci zamestnancov, manažérov a všetkých tých, ktorí chcú pochopiť obsah normy a jej praktickú aplikáciu.

 

1. Predmet normy

2. Citované dokumenty

3. Termíny a definície

4. Kontext organizácia

5. Vedenie

6. Plánovanie

7. Podpora systému managementu služieb

8. Prebádzka systému managementu služieb

9. Hodnotenie výkonnosti

10. Zlepšovanie

Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.