Naučte sa písať spôsobom, ktorý si zamilujú čitatelia aj vyhľadávače. Zistite, ako písať texty, ktoré návštevníkov nielen privedú na vaše webové stránky, ale aj presvedčia. Dobre napísaný a poctivo napísaný text urobí z čitateľa zákazníka a [...]
  • H1COPY
  • Dĺžka 1 deň
  • 0 ITK bodov
  • 3 termíny
  • Bratislava (na vyžiadanie)

    Brno (na vyžiadanie)

    Praha (4 850 Kč)

Naučte sa písať spôsobom, ktorý si zamilujú čitatelia aj vyhľadávače. Zistite, ako písať texty, ktoré návštevníkov nielen privedú na vaše webové stránky, ale aj presvedčia. Dobre napísaný a poctivo napísaný text urobí z čitateľa zákazníka a z vás ako značky v jeho očiach lásku.Stručne povedané, správne napísaný text presvedčí a predá.

»
  • Začínajúci copywriter - a chce získať pevný základ.
  • Osvietený obchodník - ktorý vie, že na kvalitnom obsahu záleží.
  • Manažér, majiteľ firmy - ktorého zaujíma (ne)kvalita textov, ktoré dostáva.
  • Správca obsahu - ktorý mal na starosti webovú stránku spoločnosti a FB.

Tlačené materiály

Úvod do online copywritingu
Tu je to, čo potrebujete vedieť, aby ste mohli vytvárať skvelý a vysokokvalitný obsah.  Dozviete sa, prečo sa zaoberať nielen samotnou témou, ale aj jej spracovaním a technologickými požiadavkami.

Strategický prístup k obsahu
Ak je to obsah, je to strategické. Budeme diskutovať o cieľovej skupine, tonalite značky a ich dôležitosti pre písanie textov (ako aj ich prispôsobenie vašim zákazníkom).

Základné princípy textových a vizuálnych kotiev
Vieme, ako ľudia čítajú internet a naučíme vás, ako na to. Budeme hovoriť o tom, čomu sa vyhnúť, čo (ne)patrí do textov a ako zobraziť obsah tak, aby si ho ľudia chceli prečítať a vziať si z neho správne informácie.

Ako SEO
Dozviete sa, ako vyzerá kvalitný obsah z hľadiska technických parametrov a aké kritériá vyhľadávače používajú na jeho hodnotenie. Alebo čo sa dá čítať z kľúčových slov.

Pravopisné cvičenia a zásady pre čitateľov
Vyhnete sa bežným pravopisným faulom. Budeme diskutovať o textoch z jazykového hľadiska a zhrnieme, čo čitateľa v textoch zaujíma.

Ako vytvoriť konečný text
Prejdeme si kroky tvorby obsahu. Ako vytvoriť publikačný plán, nadpis, ktorý upúta pozornosť, perex, ktorý upúta pozornosť, a ako konečne zostaviť konečný text.

Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.