Tento kurz zahrňuje všetky typy zapojenia a interakcie medzi poskytovateľmi služieb a ich zákazníkmi, užívateľmi, dodávateľmi a partnermi. Zameriava sa na transformáciu dopytu na hodnotu prostredníctvom IT služieb. Modul zahrňuje kľúčové témy, [...]
  • ITIL4DSV1T
  • Dĺžka 3 dni
  • 0 ITK bodov
  • 0 termínov
  • Bratislava (1 700 €)

    Brno (35 700 Kč)

    Praha (35 700 Kč)

Tento kurz zahrňuje všetky typy zapojenia a interakcie medzi poskytovateľmi služieb a ich zákazníkmi, užívateľmi, dodávateľmi a partnermi. Zameriava sa na transformáciu dopytu na hodnotu prostredníctvom IT služieb. Modul zahrňuje kľúčové témy, ako je návrh SLA, správa viacerých dodávateľov, komunikácia, riadenie vzťahov, návrh CX a UX, mapovanie ciest zákazníkov a ďalšie. Poskytuje uchádzačom nástroje k zvýšeniu spokojnosti zúčastnených strán, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou obchodného úspechu v súčasnom konkurenčnom prostredí. ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value je zameraný na odborníkov zodpovedných za riadenie a integráciu zúčastnených strán. Ďalej na tých, ktorí sa zameriavajú na mapovanie cesty a skúseností zákazníkov, a tých, ktorí sú zodpovední za podporu vzťahov s partnermi a dodávateľmi.

Akreditované školenie ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value zastrešuje ict-123.com alebo Agilist s.r.o., akreditované PeopleCert Examination Institute.

»
  • Vedúcim IT
  • Procesným vlastníkom
  • IT špecialistom
  • Členom DevOps tímu
  • Vlastníkom produktov

Čo vás naučíme

Na konci tohto školenia získate znalosti a vedomosti, aby ste boli schopní:

  • porozumieť kľúčovým konceptom,
  • vysporiadať sa s výzvami času digitálnej transformácie,
  • pochopiť ako sa navrhujú cesty zákazníkov,
  • vedieť ako zacieliť na trhy a zúčastnené strany,
  • vedieť ako podporovať vzťahy so zúčastnenými stranami,
  • vedieť ako utvárať dopyt a definovať ponuky služieb,
  • vedieť zladiť očakávania a dohodnúť podrobnosti o službách,
  • vedieť ako jednať spoločne, aby sa zaistilo spoločné vytváranie hodnôt,
  • vedieť ako rozoznať a overiť hodnotu služby.

Každý účastník kurzu obdrží príručku v anglickom jazyku a ďalšie doplňujúce materiály. Výuka prebieha v českom alebo anglickom jazyku.

  1. Recap of basic concepts
  2. The Customer journey
  3. Explore
  4. Engage
  5. Offer
  6. Agree
  7. Onboard
  8. Co-create
  9. Realize
  10. Conclusion
  11. Recap
  • predpoklady: kandidát musí mať zloženú skúšku ITIL4 Foundation,
  • bez možnosti použitia materiálov,
  • skúška sa koná online,
  • 40 otázok s výberom zo 4 možností,
  • 70 % správnych odpovedí pre úspešné zloženie skúšky (28 zo 40),
  • dĺžka 90 min (+25 % pre kandidátov, ktorí nemajú angličtinu ako rodný jazyk),
  • bloomova taxonómia úroveň 2. a 3.

ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile® and the Swirl logo are registered trademarks of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.

Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.