Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytovania IT služieb v dobe digitálnej transformácie prostredníctvom "Service Value System". Nová verzia ITIL4 vychádza z verzie ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nielen v oblasti technológií (cloud [...]
  • ITIL4FPT
  • Dĺžka 3 dni
  • 0 ITK bodov
  • 15 termínov
  • Bratislava (990 €)

    Brno (24 900 Kč)

    Praha (24 900 Kč)

Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytovania IT služieb v dobe digitálnej transformácie prostredníctvom "Service Value System". Nová verzia ITIL4 vychádza z verzie ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nielen v oblasti technológií (cloud technologies...), ale aj v oblasti riadenia IT (DevOps, Agile...). V priebehu kurzu poslucháči preniknú do princípov zavádzania efektívneho poskytovania IT služieb, do jednotlivých častí "Service Value System" a hlavne do spôsobu vytvárania "Service Value Stream" pri tvorbe pridanej hodnoty v rámci IT. Posledný deň kurzu si poslucháči pomocou praktických cvičení pripravia niekoľko príkladov "service value stream" pre riešenie typických situácií, ktoré môžu aplikovať v prostredí svojich firiem. Na konci školenia je možné zložiť medzinárodne uznávanú certifikačnú skúšku.

Akreditované školenie ITIL® 4 Foundation zastrešuje Agilist s.r.o., akreditované PeopleCert Examination Institute.

»

Každému, kto pracuje v IT alebo spolupracuje s IT.

Na konci kurzu budete:

  • rozumieť konceptu poskytovania IT služieb,
  • rozumieť prístupu k zavádzaniu ITILu,
  • rozumieť vybraným praktikám ITILu a spôsobu ich použitia,
  • používať jednotnú terminológiu,
  • schopní zložiť certifikačnú skúšku.

Uvedené kurzy nie sú nutnou podmienkou pre absolvovanie kurzu, ale poskytujú dobré predpoklady pre pochopenie ITIL4:

  • Úvod do IT manažmentu
  • ITIL4 Specialist Create, Deliver & Support
  • ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value
  • ITIL4 Specialist High Velocity IT
  • ITIL4 Strategist Direct. Plan & Improve
  • ITIL4 Leader Digital & IT Strategy

Každý účastník kurzu dostane príručku v anglickom jazyku, oficiálnu príručku a ďalšie doplňujúce materiály. Výučba prebieha v českom alebo anglickom jazyku.

  1. Key concepts of service management
  2. Key Concepts of ITIL
  3. Guiding principles
  4. Introduction to ITIL4 practices
  5. Continual improvement
  6. Wrap-up and review
  7. Value streams (practical exercise)
  8. Exam preparation
  • Bez možnosti použitia materiálov
  • Skúška prebieha online
  • 40 otázok s výberom zo 4 možností
  • 65 % správnych odpovedí pre úspešné zloženie skúšky (26 zo 40)
  • Dĺžka 60 min (+15 min pre kandidátov, ktorí nemajú angličtinu ako rodný jazyk)

ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile® and the Swirl logo are registered trademarks of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.

Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.