Bratislava (550 €)
Brno (15 800 Kč)
Praha (15 800 Kč)
Tento dvojdňový kurz poskytuje ucelený pohľad na celý proces riadenia IT dodávateľov, rozpracováva jednotlivé kroky a ukazuje metódy a nástroje na to potrebné. V rámci kurzu sa pozrieme na celý "životný cyklus" zákazky od počiatočného impulzu "niečo" kúpiť, cez tvorbu zadania, výberové konanie, uzavretie zmluvy, plnenie predmetu zmluvy, až po uzavretie a vyfakturovanie zákazky. Väčšinu teoretických poznatkov získaných v priebehu kurzu si účastníci vyskúšajú na praktických príkladoch a cvičeniach. Kurz nerieši dodávky v režime Zákona o verejnom obstarávaní.
Kurz je určený všetkým, ktorí nejakým spôsobom pracujú s IT dodávateľmi. Jedná sa predovšetkým o manažérov zodpovedných za oblasť IT vo firme, projektových manažérov i procesných manažérov. Môže sa hodiť aj správcom jednotlivých komerčných produktov využívaných v rámci poskytovania IT služieb.
Každý účastník kurzu obdrží kompletnú prezentáciu použitú v priebehu kurzu v českom jazyku.
1) Úvod
2) Definície a základné pojmy
3) Identifikácia potrieb
4) Výberové konanie
5) Kontrakt
6) Dodávka
7) Ukončenie dodávky
8) Zhrnutie
Certifikačná skúška
N / A
Uvedené ceny sú bez DPH.