Tento dvojdňový kurz poskytuje ucelený pohľad na celý proces riadenia IT dodávateľov, rozpracováva jednotlivé kroky a ukazuje metódy a nástroje na to potrebné. V rámci kurzu sa pozrieme na celý "životný cyklus" zákazky od počiatočného impulzu [...]
  • RITDO
  • Dĺžka 2 dni
  • 0 ITK bodov
  • 1 termín
  • Bratislava (550 €)

    Brno (15 800 Kč)

    Praha (15 800 Kč)

Tento dvojdňový kurz poskytuje ucelený pohľad na celý proces riadenia IT dodávateľov, rozpracováva jednotlivé kroky a ukazuje metódy a nástroje na to potrebné. V rámci kurzu sa pozrieme na celý "životný cyklus" zákazky od počiatočného impulzu "niečo" kúpiť, cez tvorbu zadania, výberové konanie, uzavretie zmluvy, plnenie predmetu zmluvy, až po uzavretie a vyfakturovanie zákazky. Väčšinu teoretických poznatkov získaných v priebehu kurzu si účastníci vyskúšajú na praktických príkladoch a cvičeniach. Kurz nerieši dodávky v režime Zákona o verejnom obstarávaní.

»

Kurz je určený všetkým, ktorí nejakým spôsobom pracujú s IT dodávateľmi. Jedná sa predovšetkým o manažérov zodpovedných za oblasť IT vo firme, projektových manažérov i procesných manažérov. Môže sa hodiť aj správcom jednotlivých komerčných produktov využívaných v rámci poskytovania IT služieb.

  • Ako pristupovať k interným aj externým dodávateľom
  • Ako pripraviť zadanie pre výberové konanie a plnenia zákazky
  • Aspekty komunikácie a vyjednávania s dodávateľmi
  • Aspekty ovplyvňujúce prípravu a uzatvorenie zmluvy
  • Ako dohliadať na plnenie zmluvy a riešiť problémy
  • Ako neustále zlepšovať a "vychovávať si" dodávateľa
  • Ako uzavrieť zákazku
  • Úvod do IT manažmentu - odporúčané
  • IT stratégie - odporúčané
  • ITIL foundation - odporúčané
  • COBIT Foundation - odporúčané

Každý účastník kurzu obdrží kompletnú prezentáciu použitú v priebehu kurzu v českom jazyku.

1) Úvod

2) Definície a základné pojmy

  • Interný / externý dodávateľ
  • Typy dodávateľov
  • Výberové konanie
  • Riadenie vzťahov s dodávateľmi
  • Životný cyklus dodávky
  • Procesy a súvisiace odporúčania

3) Identifikácia potrieb

  • Analýza a špecifikácia potrieb
  • Rozhodnutie urobiť / kúpiť
  • Metódy a nástroje

4) Výberové konanie

  • Zadanie výberového konania (tradičné / agilné)
  • Identifikácia dodávateľov
  • Komunikácia s potenciálnymi dodávateľmi
  • Vyhodnotenie ponúk

5) Kontrakt

  • Aspekty kontraktu
  • Súvisiace kontrakty
  • Riziká
  • Vyjednávanie

6) Dodávka

  • Sledovanie stavu dodávky
  • Reporting
  • Riešenie problémov
  • Neustále zlepšovanie
  • Komunikácia

7) Ukončenie dodávky

  • Prevzatie dodávky
  • Vyhodnotenie dodávky
  • Vyhodnotenie dodávateľa
  • Vyhodnotenie skúseností
  • Fakturácia

8) Zhrnutie

Certifikačná skúška

N / A

Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.